POLITICA DE DEVOLUCIONS I CANVIS

1. El termini màxim per sol·licitar una devolució o canvi és de 10 dies naturals a partir de la data de recepció del producte.

2. Per començar el procés de canvi o devolució, el client haurà de trametre’ns un e-mail (vagi a la secció contactar), o bé trucar al nostre número de telèfon d’Atenció al Client 902 106 630, indicant el motiu de tal canvi o devolució. Per a les devolucions haurà d’indicar-nos les seves dades bancàries per poder realitzar un transferència al seu favor al moment de rebre nosaltres el producte. Si es tracta d’un canvi, el client ens especificarà les característiques del nou article que desitja (referència, mides, color, etc.)

3. Qualsevol producte que s’hagi de canviar o retornar, s’ha de fer sempre amb l’embalatge i etiquetatge originals i intactes, ben empaquetat dins la seva capsa original i protegit correctament. L’article retornat o per canviar cal que estigui en el mateix estat en que es va rebre, la qual cosa comprovaran els nostres perits.

4. No s’admetrà cap canvi ni devolució d’articles serigrafiats, personalitzats o instalats.

5. Si la devolució o canvi es degut a un error per part nostra en la tramesa, li enviarem la nostra empresa de transports per tal de recollir el paquet a la mateixa adreça de lliurament. Si hi hagués hagut un canvi de domicili, el client ho hauria d’especificar ja en el missatge especificat en el punt 2. En aquest cas, TOPLUDI SL es farà càrrec de les despeses derivades de la tal devolució o canvi i de la nova tramesa en cas de canvi. Al rebre el paquet es comprovarà el bon estat del producte i que efectivament es tractava d’una negligència per part nostra. En el termini de 7 dies hàbils després de la recepció del producte al nostre magatzem, esperem poder trametre el nou producte o la devolució del seu import en cas de devolució mitjançant una transferència bancària a número de compte que prèviament ens haurà indicat el client.

6. Si la tramesa es va efectuar correctament per part nostra i el canvi o devolució es deu a motius personals del client, serà el client qui haurà d’assumir les despeses derivades de tal devolució o canvi. Aquestes despeses, segons els nostres càlculs, podrien oscil·lar entre 20 i 140 €, segons el volum, pes del producte i domicili del client. Per realitzar aquest canvi o devolució, el client haurà de fer-nos arribar el producte a l’adreça que li indicarem. Al rebre nosaltres el paquet, comprovarem el seu bon estat i procedirem a la tramesa d’un nou producte (el client haurà d’abonar la despesa del transport al rebre el producte) en cas de canvi o retornarem el seu import en cas de devolució dintre dels 7 dies hàbils següents. L’import de la devolució s’ingressarà al número de compte que prèviament ens haurà indicat el client.



CONDICIONS DEL TRANSPORT

A TOPLUDI venem productes diferents, molts d'ells tenen un volum gran que impedeix que siguin transportats per les tradicionals agències de paqueteria que lliuren petits embalums molt ràpidament. Lliurar un parc infantil amb pals de 3 metres, una caseta infantil que té un gran volum o un llit elàstic amb xarxa no és tan fàcil com un paquet petit que el seu pes i volum és manejable per una sola persona. Per aquest motiu les agències de transports lliuren només fins a la porta del carrer de casa seva. No estan obligats a pujar els productes (billar, tobogan, kart de pedals etc) fins a dalt de casa seva. Els facilitem el telèfon de l'agència de transports perquè puguin coordinar el lliurament amb ells perquè hi hagi més d'una persona a casa per rebre els jocs.
Pot conèixer més detalls del transport a la secció d'enviaments i lliuraments o contactant amb nosaltres.