Devolucions

DEVOLUCIONS

Fem un gran esforç en descriure el producte; aportem nombroses fotografies, croquis e informacions addicionals amb la finalitat d'assegurar l'èxit de la seva compra. No obstant això, si quan vostè rebi la seva comanda no queda satisfet o no és el que esperava, podrà realitzar la devolució sempre hi quan no hagi passat els 14 dies naturals des de la recepció.

Disposem d'un servei postvenda que l'ajudarà a resoldre la incidència. Pot contactar amb nosaltres a través del correu electrònic email de TOPLUDIo trucar al 935.739.505.

Condicions de devolució:

No s'admetran devolucions en els següents casos:

•   Si el producte o l'embalatge es trobin en mal estat (si el producte anava protegit en un palet s'ha de retornar en les mateixes condicions).
•   Si el producte no està complet o es troba manipulat i / o trencat.
•   Si falten accessoris o instruccions o qualsevol altra documentació.
•   Si ha transcorregut els 14 dies naturals per a la devolució.
•   Si no s'aporta factura de compra.
•   En els articles serigrafiats, personalitzats o instal·lats.

La devolució de l'article, es realitza amb les despeses de transport a càrrec del client, tal com indica l'Art. 44 de la Llei 7/1996, de 15 de gener, d'ordenació del comerç minorista.

En cas de complir els criteris a d'omplir el formulari de devolució (poden fer servir l'enllaç per descarregar-se el formulari). Mai procedeixi a la devolució del producte sense haver rebut abans la confirmació per part nostra.

Un cop validada la devolució, ha de procedir a l'enviament del producte a la següent adreça: C /. Tona, 14. L'Ametlla del Vallès (08480). Barcelona
Un cop al nostre magatzem es comprovarà l'estat del producte. En cas d'estar correcte, en el termini màxim de 14 dies, es farà efectiva la devolució de l'import de l'article en si, però no es reemborsaran les despeses de transport ni de gestió.

A la campanya de Reis i Pare Noel, el període per poder retornar s'ha de comptar a partir del 6 de gener.


INCIDÈNCIES I PRODUCTES DEFECTUOSOS

Hi ha tres motius principals que provoquen incidències. Llegiu atentament per identificar el seu; així podrem ajudar de forma òptima:

- L'EMBALATGE ESTÀ EN MAL ESTAT. Es perceben cops, trencaments exteriors, zones humides, etc. Notifiqui a l'albarà del transportista i no rebutgi el paquet. Caldrà aportar fotos, a més de l'albarà amb la notificació.
Disposa de 24 hores des de la recepció del producte per comunicar-nos la incidència del transport. El producte està assegurat pel transport i necessitem agilitzar la reclamació per garantir la seva compensació.

- EL PRODUCTE TÉ DESPERFECTES, trencaments, parts en mal estat ... malgrat que l'embalatge no presentava danys exteriors.
En aquest cas també es procedeix a la reclamació al transport, per la qual cosa cal que ens ho comuniqui en un màxim de 24 hores des de la recepció de la mercaderia.
Per acceptar la seva sol·licitud precisarem fotografies de les peces en mal estat. En cas de ser un producte que ha de ser acoblat, NO passeu al muntatge.

- FALTEN peces o SÓN INCORRECTES. Dins dels 14 dies des de la recepció, apliquem el concepte de garantia en aquest tipus de situacions, això implica que el client podrà sol·licitar la recollida a la botiga de les peces per fer o bé l'enviament a l'adreça indicada. El primer enviament serà gratuït però en cas de sol·licitar peces per segon o tercer cop es cobraran despeses d'enviament.

Recomanem la lectura d'aquesta entrada al bloc sobre " Com rebre una comanda" per evitar molts problemes.

Procediment per a la comunicació d'una incidència:

No s'admetran devolucions en els següents casos:

  •  El producte o l'embalatge es trobin en mal estat (si el producte anava protegit en un palet s'ha de retornar en les mateixes condicions).
  •  El producte no està complet o es troba manipulat i / o trencat.
  •  Falten accessoris o instruccions o qualsevol altra documentació.
  •  Ha transcorregut els 14 dies naturals per a la devolució.
  •  No s'aporta factura de compra.

La devolució de l'article, es realitza amb els costos de transports a càrrec del client, tal com indica l'Art. 44 de la Llei 7/1996, de 15 de gener, d'ordenació del comerç minorista.

En cas de complir els criteris de sol·licitar l'autorització per a la devolució. Mai procedeixi a la devolució del producte sense haver rebut abans la confirmació per part nostra.

Un cop validada la devolució, ha de procedir a l'enviament del producte a la següent adreça: C /. Tona, 14. L'Ametlla del Vallès (08480). Barcelona
Un cop al nostre magatzem es comprovarà l'estat del producte. En cas d'estar correcte, en el termini màxim de 14 dies, es farà efectiva la devolució de l'import de l'article en si, però no es reemborsaran les despeses de transport ni de gestió.

La Unió Europea té una web de resolució de disputes per si la volen utilitzar.