Idiomes: es
|
ca
|
pt
Enviament gratuït
Despeses d'enviament GRATIS a partir de 90€.
Pagament segur
Total garantia i confiança a les seves compres
També
935 739 505 · 911 591 533
902 106 630 · 637 476 844
Socialmedia:
Blog de topludi:

Particulars

Els particulars son una part important dels nostres clients. Persones que viuen en una casa amb jardí. Son gent que els agraden els productes de qualitat i sostenibles.
Els particulars a vegades també ens compren productes d’us comercial o públic perquè busquen un producte de qualitat molt alta. Per normativa els particulars poden comprar tots els productes que tenim a la web. 

La majoria de productes d’ús domèstic els tenim en stock i s’entreguen en menys d’una setmana.

 

Els particulars que ens volen comprar un gronxador, tenim l'article, tot el que s'ha de saber sobre gronxadors, al web on resolem la gran majoria de preguntes que ens fan sobre: els seients dels gronxadors, el tractament de la fusta, la normalitat de les esquerdes a la fusta, com s’ha d’ancorar el gronxador a terra o quina àrea de seguretat han de deixar lliure al voltant del gronxador.

Els clients que busquen llits elàstics els hi recomanem que mesurin bé el diàmetre de la zona on volen col·locar el saltador, els hi recomanem la marca BERG com a millor llit elàstic d’ús domèstic del mercat i els hi suggerim que aprofitin el trampolí elàstic per fer esport amb uns quants exercicis.


Com comprar a TOPLUDI?

Pels clients que es pregunten com fer-nos una comanda, tenen diferents maneres:

- Poden venir a la nostra botiga física a Parets del Vallès (Vallès Oriental)  i allà poden pagar en efectiu o amb targeta de crèdit.
- Poden fer la comanda a través de la nostra web, que és la manera més còmode, pot pagar amb targeta, pay pal o transferència bancària, i li enviem els productes a casa seva. 

Si vol saber pas a pas com fer la compra, tenim un apartat especial on ho expliquem. Si té problemes pot trucar-nos o enviar-nos un email.

Quin és el termini d’entrega dels productes?

Els productes d’ús domèstic, en general els tenim en stock i el termini d’entrega és de pocs dies.

Quina és la millor adreça per entregar la mercaderia?

La millor adreça depèn de dos factors, si la mercaderia és petita i es pot moure fàcilment, la millor adreça és on hi hagi gent habitualment.  S’estalviaran maldecaps amb l’agència de transports.
Si en canvi ens està comprant un parc infantil o un billar que és molt gran i no es pot transportar amb cotxe, inevitablement ha de donar l’adreça on hagi d’anar aquest producte. En aquest cas no dubti en contactar amb nosaltres, així li podrem facilitar el telèfon de l’agència de transports i el número de telèfon per trucar-los i coordinar la entrega. Poden quedar un dia i una franja horària on hi hagi gent.   
Recordi que l’agència de transports mai li entregarà el producte dins de casa seva, ni muntarà el producte. 

Com s’ha de recepcionar un producte?

L’agència de transports li entregarà una o vàries caixes, segons la comanda que hagi fet.
És important saber que l’albarà de l’agència de transports és molt important i ha de tenir clar que qualsevol incidència de mercaderies en mal estat o mercaderies incompletes s’han de fer constar a allà.
 1r Revisar com venen les caixes:
Revisar externament que no hi hagi cops. Si n’hi ha, s’ha d’escriure al albarà del transportista i posar “daños aparentes”. 
Han de tenir en compte que TOPLUDI paguem una assegurança de transports, si vostès ho escriuen a l’albarà, l’assegurança es fa càrrec de la incidència, però si no ho anoten no.
2n Revisar que li entreguen el mateix número de paquets que consta a l’albarà.
A l’albarà del transportista sempre hi consta el número de paquets que ha de rebre. Si posa que li han d’entregar 3 bultos, ha de comptar els bultos que li entreguen. Si no li entreguen els mateixos bultos que consten al albarà, han d’anotar “falta X bulto”
Aquestes coses poden semblar molt evidents però moltes vegades els clients, per falta de costum i per la emoció de rebre les joguines perden el món de vista i es limiten a firmar a l’albarà i no miren si s’ha entregat bé la mercaderia.

Què he de fer si m’ha arribat un producte que li falta una peça o que té una peça trencada?

Escriure’ns un email on hi fa constar a nom de qui ha fet la comanda (número de comanda o número de factura),  ens descriu el problema i amb les instruccions, ens diu la referència de la peça que li falta o li ha vingut trencada. És la millor manera d’evitar problemes, no seria la primera vegada que s’envia per error una peça incorrecta. 
Si la peça està trencada, ens ajuda a reclamar al fabricant, una foto de la peça. Ens la pot fer arribar fàcilment per email.
El més habitual és que no hi hagi incidències de cap mena però poden passar. L’important és detectar-les com més aviat millor per solucionar-les.  Si se segueixen bé els processos , s’eviten problemes per rebre la mercaderia a temps o que hagi sorgit algun problema fent la recepció d’aquesta.  Com sempre, si tenen algun problema, truqui’ns o enviï’ns un email. 

Devolucions del producte

Tot el que ha de saber sobre la nostra política de devolucions ho trobarà a l’apartat de política de devolucions de TOPLUDI

És fàcil muntar els productes?

Depèn del producte i de la persona que l’hagi de muntar però tots els productes d’ús domèstic estan pensats perquè els pares i les mares, avis i àvies, puguin muntar-ho a casa sense problemes. De totes maneres, sempre que tinguin dubtes poden contactar amb nosaltres. Tenim un parell de persones expertes en fer muntatges que segur que els hi poden donar indicacions per tal de tenir èxit en el muntatge de la joguina o resoldre algún problema enmig del muntatge.
Recordin que els productes no els podem enviar muntats perquè quedarien desprotegits durant el transport, a més que el transport seria molt més costós.
Normalment els únics productes que els particulars ens contracten muntatge són els grans parcs infantils. Li podem fer un pressupost amb muntatge.

És segur comprar a TOPLUDI?

Si, hi tant. Aquesta pregunta, ens la fan alguna vegada els clients que no ens coneixen i que no han comprat mai per Internet.  Fa molts anys que TOPLUDI venem jocs de jardí , actius i gegants per Internet i a la nostra botiga física. Ha d’estar segur perquè:
- Pot preguntar referències amb els bancs amb qui treballem
- Tenim una botiga online que la renovem constantment i dediquem moltes hores. No hem treballat tantes hores per després no enviar-li el seu llit elàstic, el seu gronxador o el cotxe de pedals. La web , el seu posicionament, els contactes amb els proveïdors etc valen moltíssim més.
- Els nostres clients ens donen suport a les xarxes socials, tenim molts fans al facebook i seguidors al twitter. Si no féssim bé la feina, no en tindríem cap i ens criticarien a les xarxes socials.
- Pot veure a la secció Qui Som, les nostres cares al vídeo corporatiu i la nostra adreça. 
- Per petites comandes, fins hi tot pot pagar en efectiu al transportista. 
El que ens interessa més és que parli bé de nosaltres, i ens faci més d’una comanda. El boca orella és el millor marketing que hi ha.

Per  què hauríem de comprar a TOPLUDI?

Perquè som una empresa catalana, que paguem els nostres impostos aquí (no a cap paradís fiscal), tenim productes segurs, originals i intentem tenir-los al millor preu. Si veu algun producte més econòmic a la competència, avisi’ns que intentarem millorar-los la oferta.

Vol rebre informació de les nostres ofertes i novetats?Subscriu-te al
nostre newsletter
Devolució en 30 dies
Devolució en 30 dies
Pagament segur
Pagament segur
Satisfet o reemborsament
Satisfet o reemborsament
Pressupostos a mida
Pressupostos a mida
eCommerce by tlgcommerce.es
TOPLUDI SL • CIF: B64606619 • Pol. Ind. Llevant • Carrer de la Bassa nº11 Nau 4 08150 • Parets del Vallès (Barcelona) •Telf.: 902 106 630