Particulars

Les llars i les famílies son una part mot important dels nostres clients, un públic que aposta clarament per els productes de qualitat i sostenibles, no sexistes i no bèl·lics.

També els clients particulars compren productes d'ús comercial o públic. En aquests casos són clients que busquen un producte de qualitat molt alta i amb una resistència a un ús molt intens. Per normativa les empreses o ens públics només poden comprar els productes d'ús públic, però els clients particulars poden comprar tots els productes que tenim a la nostre web, siguin de la categoria que siguin.

La majoria de productes d'ús domèstic els tenim en stock i s'entreguen en menys d'una setmana. Per a aquelles famílies que ens vulguin comprar un gronxador, tenim un article a la web on resolem la gran majoria de preguntes que ens fan sobre els seients dels gronxadors, el tractament de la fusta, la normalitat de les esquerdes de la fusta, com s'han d'ancorar els gronxadors a terra o quina àrea de seguretat es requereix al voltant del gronxador.

Als clients que busquen llits elàstic els hi recomanem que mesurin bé el diàmetre de la zona on vulguin col·locar el llit elàstic. Els hi recomanem la marca BERG com la millor marca de llits elàstics del mercat i els hi suggerim que aprofitin el llit elàstic per a fer esport amb uns quants exercicis.
Com comprar a TOPLUDI?

Pels clients que es pregunten com fer-nos una comanda, tenen diferents maneres:

- Poden venir a la nostra botiga física a L'Ametlla del Vallès (Barcelona). Veuran la nostra show room, podran provar alguns dels nostres productes i comprar-los. Se'ls podran emportar al moment o, sinó, els hi enviarem a casa seva.
- Poden fer la comanda a través de la nostra web, que és la manera més còmode. Poden pagar amb targeta de crèdit, PayPal o transferència bancària i els hi enviarem els productes a casa seva. Aquesta és la manera més habitual de fer la compra. Aprofiti les facilitats que ens brinda internet.

Si vol saber pas a pas com fer la compra, tenim un apartat especial on ho expliquem. Si té problemes pot trucar-nos o enviar-nos un email.

Quin és el plaç d'entrega dels productes?

Els articles d'ús domèstic en general els tenim en stock i el plaç d'entrega és de 3 a 4 dies hàbils a península (excepte si l'article en qüestió no el tenim en stock).

Quina és la millor adreça per entregar una  comanda?

La millor adreça depèn de dos factors. Si la comanda és petita i és pot moure fàcilment, la millor adreça és on hi hagi gent habitualment. Estalviaran maldecaps amb l'agència de transports.

Si en canvi ens està comprant un parc infantil o un billar que és molt gran i no es pot transportar amb cotxe inevitablement té que donar l'adreça on es tingui que instal·lar aquest producte. En aquest cas no dubti en contactar amb nosaltres i així li podrem facilitar el telèfon de l'agència de transport i el número d'expedició per a trucar-los i coordinar l'entrega. Poden quedar un dia i una franja horària durant la qual hi hagi algú per recepcionar-ho.

Recordi que l'agència de transports mai li entregarà el producte dins de casa ni li muntarà el producte.

Com es té que rebre un producte?

L'agència de transports li entregarà una o vàries caixes segons la comanda que hagi fet. És important saber que l'albarà de l'agència de transports és molt important i ha de tenir clar que qualsevol incidència de mercaderies en mal estat o mercaderies incompletes s'hi hauran de fer constar.

1º Revisar com vénen les caixes: revisar externament que no hi hagi cops. Si n'hi ha, s'ha d'escriure a l'albarà del transportista i posar "danys aparents". Han de tenir en compte que a TOPLUDI paguem una assegurança de transports. Si vostès ho escriuen a l'albarà, l'assegurança se'n farà càrrec. Sinó, no.

2º Revisar que li entreguen el mateix número de paquets que consta a l'albarà. A l'albarà del transportista sempre consta el número de paquets que ha de rebre. Si posa que li tenen que entregar 3 embalums, ha de comptar els embalums que li entreguen. Si no li entreguen els mateixos embalums que posa a l'albarà, hauran d'anotar "falten X paquets". Aquestes coses semblen molt evidents però moltes vegades els clients, per falta de costum i per l'emoció de rebre els jocs, perden el món de vista i es limiten a firmar l'albarà sense mirar si correspon amb el què han rebut.

Què he de fer si m'arriba un producte sense una peça o una peça trencada?

Escriure'ns un email on hi consti a nom de qui ha realitzat la comanda (número de comanda o número de factura). Ens descriu el problema i, amb les instruccions, ens diu la referència de la peça que li falta o li ha arribat trencada. És la millor manera d'evitar problemes. No seria la primera vegada que s'envia per error una peça incorrecta.

Si la peça està trencada, una foto de la peça ens ajudarà a reclamar al fabricant. Ens la pot fer arribar fàcilment per mail o per Whatsapp

El més habitual és que no hi hagi incidències de cap tipus però poden passar. El més important és detectar-les quan abans per a solucionar-les. Si es segueixen bé els processos, s'evitaran problemes per rebre la mercaderia a temps o que sorgeixi algun problema fent la recepció. Com sempre, si tenen algun problema, truquin-nos o enviï'ns un email.

Devolucions del producte

Tot el què han de saber sobre la nostra política de devolucions ho trobaran a l'apartat política de devolucions de TOPLUDI

¿És fàcil muntar els productes?

Tot i que tots els productes d'ús domèstic estan pensats per a que els adults puguin muntar-los sense problema, sempre dependrà de les habilitats de cada persona. Tot i així sempre que tinguin dubtes poden contactar amb nosaltres. Tenim personal expert en muntatges que segur que els hi poden donar indicacions per tenir èxit en el muntatge de la joguina o resoldre algun problema enmig del muntatge.

Recordin que els productes no els podem enviar muntats perquè quedarien desprotegits durant el transport. Normalment dels únics productes que els particulars en contracten el muntatge és dels parcs infantils grans. Els hi podem fer un pressupost amb el muntatge si ho volen.

¿És segur comprar a TOPLUDI?

Sí, per descomptat. Aquesta pregunta ens la fan algun cop els clients que no ens coneixen i que no han comprat mai per internet. Fa molts anys que TOPLUDI venem jocs de jardí, actius i gegants per internet i a la nostra botiga física. És segur per què:
- Pot preguntar als bancs amb els que treballem
- Tenim una botiga online que renovem constantment i a la que dediquem moltes hores. No hem treballat tantes hores per a després no enviar-li el seu llit elàstic, el seu gronxador o el seu cotxe de pedals. La web, el seu posicionament a internet, els contactes amb els proveïdors, etc... valen molt més.
- Els nostres clients ens recolzen a les xarxes socials. Tenim molts fans al Facebook i seguidors a Twitter. Si no féssim bé la nostra feina no en tindríem cap i tindríem moltes crítiques.
- A la secció de "Qui som?" pot veure un vídeo amb les nostres cares i la nostra botiga física. 
El què ens interessa més és que es parli de nostraltres i ens faci més d'una comanda. El boca-orella és el millor màrketing que hi ha.

¿Per què hauríem de comprar a TOPLUDI?

Perquè som una empresa nacional, que paguem els nostres impostos aquí i no a paradisos fiscals. Tenim productes segurs, TOTS compleixen amb les normatives de seguretat europees, són originals i intentem tenir-los al millor preu. Si veu algun producte més econòmic a la competència, avisi'ns que intentarem millorar la seva oferta.